pátek 9. srpna 2013

Loděnice.

Ahoj,vůbec jsem vám neříkala,že jedu do Loděnic na prázdniny.No,nejhorší prázdniny,jaké jsem kdy měla.(Kdyby tam nebyla babička,nevadilo by mi to).Krásná krajina,musím uznat.Jednou jsme jeli do Znojma na vláček(nechápu,takové vedra a my jdem na vláček)! Na hlavu postavené.Měli jsme v Loděnicích strávit 7 dní.Místo toho jsme tam strávili jen 5 dní(naštěstí)!Líbilo se mi tam,ale babička mi tam prostě dělala překážku.

Vadilo mi to,že kvůli nějaké paní je na nás upjatá(!!!). To mě teda vážně naštvalo.A babičku jsem postupně začala nenávidět.Hlavně,že mě pohlavkuje jen kvůli tomu,že řeknu svůj názor,což fakt nechápu.

Každý si chce prosadit svůj názor,zatímco ta babička,co o ní píšu,ještě nepochopila,že nejsem malá.Ta paní tam aspoň měla bazén(bod za něj).Potápěli jsme se,dělali jsme různé blbiny.Nakonec jsem se snažila babičku ignorovat a bylo to.Toť vše.

2 komentáře:

  1. To je mi líto, že máš takovou babičku. Já obě babičky mám ráda, obě dvě jsou moc hodné a milé. V Loděnici jsem ještě nebyla, ale určitě bych se tam chtěla podívat. Super článek

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda,že si článek čtete.Nemusíte mít obavy,komentář oplatím.