pátek 2. srpna 2013

Blog,blogspot,či estranky?

Blog,blogspot,či estranky??

Podle mého BLOGSPOT.Samozřejmě je to vaše volba.Řekla bych,že pro začátečníky bych doporučovala estranky.cz,pro pokročilejší blog.cz a pro ty,co se už vyznají blogspot.cz.Každopádně nemusíte postupovat podle mých rad.A teď u čeho si zaregistrovat blog:
° Estranky.cz
° Blogspot.cz
° Blog.cz
° Píše.cz
Toto jsou ty nejlepší a nejznámější.Pak následuje ještě eblog,ten je nic moc :P

Blogspot je néj ! :DD

Ale každého volba.Jak na tom jste vy? 

3 komentáře:

  1. Já si myslím, že pro začátečníky je blog.cz, protože je to nejsnažší než si zařizovat estranky, které moc lidí nemá. Blog.cz má skoro každý tak je snazší začátečníkům pomoci. Pak si myslím, že je blogspot a jako poslední estranky. Nejlepší pro svůj blog bych doporučila asi blog nebo blogspot, ale blog si myslím, že je lepší na udělání menu, vzhledu a všeho toho grafického, ale je to každého názoru věc ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No podle mého je spíš blog.cz pro začátečníky a blogspot pro ty pokročilejší a estranky pdlě mě už jako moc lidí nepoužívá, protože podle mě mi příjdou takové 'odfláknuté' a nedají se podle mého moc propracovat. Já osobně měla jako docela dost blogů na blog.cz , ale vyzkoušela jsem i blogspot, ale ten mě pokaždý omrzel a vrátila jsem se ke klasice , k blog.cz . někdy opět uvažiju o návratu na blogspot , ale po chvilce mě to zase přejde a zůstávám tam kde jsem začala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím - pro začátečníky Blog.cz a pro pokročilejší Blogspot. Estránky se mi moc nelíbí. Já jsem měl jeden blog u Blog.cz a dva (nyní už jen jeden) u Blogspot. Ten od Blog.cz používám, jen když chci dávat fotografie na internet.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda,že si článek čtete.Nemusíte mít obavy,komentář oplatím.